Welcome to symthic forums! We would love if you'd register!
You don't have to be expert in bit baking, everyone is more than welcome to join our community.

You are not logged in.

Hey! If this is your first visit on symthic.com, also check out our weapon damage charts.
Currently we have charts for Battlefield 3, Call of Duty: Black Ops 2, Medal of Honor: Warfighter and Call of Duty: Modern Warfare 3

ToTheSun!

Be Creative.

(5,050)

Posts: 7,811

Date of registration
: Mar 9th 2012

Platform: PC

Location: Portugal

Reputation modifier: 19

  • Send private message

11

Monday, June 25th 2012, 9:10pm

BF3 lets you go on vacation when you reach col100? OMG, YES. Looks like i'll be on time for my holidays in august.

Posts: 204

Date of registration
: Jun 8th 2012

Platform: PS3

Location: In the MAV

Battlelog:

Reputation modifier: 5

  • Send private message

12

Monday, June 25th 2012, 9:13pm

BF3 lets you go on vacation when you reach col100? OMG, YES. Looks like i'll be on time for my holidays in august.
Looks like I'll be taking mine near cristmas than lol

100 Surveillance Medals, cap at 100 medals (5,000 ribbons)
would have a lot more if the medal cap were removed

Posts: 359

Date of registration
: Dec 19th 2011

Platform: 360

Battlelog:

Reputation modifier: 5

  • Send private message

13

Monday, June 25th 2012, 9:16pm

Welcome to the rank of 100's my friend :) don't be suprised if someone asks you if you have a shit bucket ;)

DEFIBRILLATION CULT
Got to colonel 100 legit...got reset. Guess i'm on the way back there again.
Message me on xbox (gt is Gulrix) if you wanna play with someone.



Posts: 204

Date of registration
: Jun 8th 2012

Platform: PS3

Location: In the MAV

Battlelog:

Reputation modifier: 5

  • Send private message

14

Monday, June 25th 2012, 9:18pm

Welcome to the rank of 100's my friend :) don't be suprised if someone asks you if you have a shit bucket ;)
Do you have a shit bucket?

100 Surveillance Medals, cap at 100 medals (5,000 ribbons)
would have a lot more if the medal cap were removed

Posts: 617

Date of registration
: Dec 28th 2011

Platform: PC

Location: Hurting everyones feelings.

Battlelog:

Reputation modifier: 5

  • Send private message

15

Monday, June 25th 2012, 9:53pm

Guys, I think my rank wins :D

I had a serious WHAT IS THIS I DON'T EVEN moment.
Joined a game, it ended straight away during double exp- this was the result.

what the shit?
so, did you get points?
ive had that happen back when the FAMAS bug was at large.


Weird, I've noticed when joining someones game just as it ends. But mines like well over 9 million negative points LOL.

Posts: 359

Date of registration
: Dec 19th 2011

Platform: 360

Battlelog:

Reputation modifier: 5

  • Send private message

16

Monday, June 25th 2012, 9:56pm

Welcome to the rank of 100's my friend :) don't be suprised if someone asks you if you have a shit bucket ;)
Do you have a shit bucket?
I have two. Just in case one gets full.

DEFIBRILLATION CULT
Got to colonel 100 legit...got reset. Guess i'm on the way back there again.
Message me on xbox (gt is Gulrix) if you wanna play with someone.



Nick 30075

2manyPosts4me

(1,936)

Posts: 9,751

Date of registration
: Jan 7th 2012

Platform: PC

Location: 'Murrica

Battlelog:

Reputation modifier: 19

  • Send private message

17

Tuesday, June 26th 2012, 2:25am

Welcome to the rank of 100's my friend :) don't be suprised if someone asks you if you have a shit bucket ;)
Do you have a shit bucket?
I have two. Just in case one gets full.

Wimps. I use adult diapers. Then I don't even have to waste time in the morning putting on pants. My underwear warms my legs for me!
Emperor Nick of the Cult of Defibrillation
Sith Deity of Thread-Killing


I'm basically just a degenerate weeb who doesn't post much nowadays.

I'm secretly Old Man Symthic

Siggy thingies


Gaming Stuff


Words of Wisdom (not really)

Quoted from "Blue Panda"

You're fedorable :love:

Quoted from "ToTheSun!"

I have the highest postcount. Nick doesn't count.

Quoted

23:44 Lt_Col_Jesus: I'm -
23:44 Lt_Col_Jesus: Okay
23:44 Lt_Col_Jesus: I'm stabbing everyone
23:44 Lt_Col_Jesus: Bye guys
23:44 Nick: *flips table*
23:44 Legion: Bye, happy stabbing
23:44 *** Lt_Col_Jesus quit (Quit: off to murder the public at large).

Quoted

10:41 LB: You just...reanimated Steve Jobs.
10:41 Dice: Well that would be unfortunate, I was just getting used to him being dead.

Quoted from "Pheozero"

... fuck. Damn you hindsight!

Quoted

23:58 Failure117: CAUSE IM FREEE
23:58 Nick: AS A BIIIIRD NOW
23:58 Failure117: FREEE OF NICK'S WORM RAPE

Quoted

ViperFTW: HEY LOOK
ViperFTW: AN ALIEN LASER FISH THE SIZE OF THE SUN
ViperFTW: I WANT TO SWAT IT WITH MY COMICLY LARGE SWORD
ViperFTW: WITH
ViperFTW: THIS
ViperFTW: AS
ViperFTW: MY
ViperFTW: FUUUUCKING SOUNDTRACK :DDDD
(the album in question)


Posts: 617

Date of registration
: Dec 28th 2011

Platform: PC

Location: Hurting everyones feelings.

Battlelog:

Reputation modifier: 5

  • Send private message

18

Wednesday, June 27th 2012, 11:49am

fuck I wish double xp was still around LOL just totally mopped the floor in a Core Metro (I totally fucking hate Core BTW)
http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/52162250/2/175449340/
And All I went into a core game for was to just get 7ish medic heals to get the medic premium dogtag, lol... jeeze what a crazy fucking game that was... I wish I had recorded how I single handled took on their entire team on one bombsite, killed 18 people with the dao + stabbed 4 people as they attempted to defuse the bombsite in the bathroom... God it was like the good old days where I ran around like brock samson shanking people and screaming down their throats.

  • "Lead Based Toys" has been banned

Posts: 369

Date of registration
: Jun 10th 2012

Platform: 360

Location: The Great White North

Battlelog:

Reputation modifier: 5

  • Send private message

19

Thursday, June 28th 2012, 1:03am

Welcome to the rank of 100's my friend :) don't be suprised if someone asks you if you have a shit bucket ;)
Do you have a shit bucket?
I have two. Just in case one gets full.

Wimps. I use adult diapers. Then I don't even have to waste time in the morning putting on pants. My underwear warms my legs for me!

baha casual, I don't even wear pants.

I have a hole in the middle of my computer seat, I just let it pool in the middle of the floor. You get used to the smell of your own brand after all. Every once in a while I hose it out; do not do this in a carpeted room.


I dream of a day where I can end a triple-cap game by taking a home base flag instead of shooting OOB Recon players for 20 minutes straight.


UNSTOPPABLE BLACKGUYFIELD 3: ASSAULT RIFLE EDITION


ToTheSun!

Be Creative.

(5,050)

Posts: 7,811

Date of registration
: Mar 9th 2012

Platform: PC

Location: Portugal

Reputation modifier: 19

  • Send private message

20

Thursday, June 28th 2012, 1:10am

Jesus... This was supposed to be about being colonel 100.

Similar threads